1 April 2011

euww please


Hello Hai Assalamualaikum

Siapa baik tolong angkat tangan macam saya!
*Usop Hantu Kak Limah Balik Rumah

Petang tadi aku pergi bandar. First, aku pergi
Pustaka Awam. Sebab kat sana ada jualan
buku. So, aku nak beli buku rujukan.
Aku pergi dengan Ecah andd Erah btw. Nak
ajak yang lain, hurm. Sahsah lah kot
dorang taknak kan? Kankan? 
*Sorry btw ;'(

Ramai gila weh dalam tu. Siap ada Allycats lagi.
Dia duk ngajar bebudak sekolah
rendah math andd sekali promote
kelas dia bulan Mei ni. Yuran RM50 andd
blablabla. Malas nak dengar sebab
kat dalam sana traffic jam andd sudah
semestinya bising.

HEH! Tadi, aku jumpa ramai *kot cikgu yang
ngajar kat sekolah aku. Huft -,- Gila lah weh.
Yang sorang tu, aku taktahu nama 
dia apa, dia beratur kat belakang aku je.
Huft -,- GILA! Masa tu tengah beratur nak
bayar buku. Haihz, dia pandang aku
andd kawankawan aku dari atas
sampai bawah. Dia perempuan, okey!
Hadoii -,- Aku ingatkan dia tak cam
aku. Tapi, dia cam. Sebab dia
senyum andd pandang aku
andd Ecah macam dia tu kenal aku. Tapi aku
rasa dia memang kenal kot. Sebab kat
sekolah aku dah serik terserempak ngn dia. Andd
setiap kali aku terserempak ngan dia, pasti
dia tanya aku yang aku nak pergi
mana. Hadoii -,-
Cikgu, saya nak pergi tengok
jadual guru bertugas andd jadual guru
releave pun takboleh ke? Haihz. Taksuka lah
camni. Bonci mak. Grrr.

Andd, satu lagi. Masa tu tengah bayar andd
dah ada kat counter. Terserempak pulak
ngan Ustazah Maziah. Diulangi sekali
lagi. USTAZAH MAZIAH! Okey, korang
fahamfaham je lah kan. Baju aku camner.
Seluar aku camner. Huft -,- Tapi nasib baik
kitorang sempat sorok muka. Kalau tak.....
Huft -,- Takbelajar lah aku hari
Ahad ni. Bhahaha xD

Pastu, lepas line okey, kitorang terus je
jalan kaki pergi bandar. Dekat je pun. Takde
jauh pun. Kat bandar takada apa
yang menarik. Beli cepatcepat, terus pergi
KFC. YEAY! Okey, act aku ingat
nak ajak Matmin. Tapi tu lah kan. Bincang
dah lamam tapi buat keputusan
last minute. So, aku pun takajak dia.
Haih, sadis T,T

Emm, makanmakananddmakan, mak Erah pun
call. Haihz, makan pun takhabis
lagi ni. Ayam sempat makan 1ketul je.
Makancepatcepat, terus je turun bawah balik
andd tunggu mak Erah datang mai amik.
Mak dia ada kerja pulak lepas tu.
Ingatkan mak Erah dah sampai kat luar.
Ruparupanya, bila kitorang
keluar, takde pun kelibat kereta mak Erah.
Haihz, okey boleh sabar lagi. Then, 
tunggutunggupunyelahtunggu, lama
gila bari lah mak Erah sampai. Haihz,
kalau lah aku makan lagi masa tu,
memang ayam aku dah habis licin.
Motif mak dia?

Okey lah, nothing more to write down.
Buybuy Assalamualaikum

p/s; Blog http://chentamissmien.blogspot.com dah bertukar wajah.
PINK colour pulak time ni xD Andd title dia pun baru jugak
Dear Teenage Girl *Motif aku tukar citarasa?