13 March 2011

holiday dasyat -,-

Hai andd Assalamualaikum

Okey , start cuti , YEAYY ! -,-
Serious ! Cuti bulan 3 ni saaaaaaaaaaaangaaaaaaaaaat
best  M E M B O S A N K A N !

You know what ?!
I'm sooo bored ! Yelah kan , Mom
aku takde kat rumah . Ayah aku ?
Sibuk memanjang . Abangabang aku ?
HAREM ~ Hmm , kawankawan ?
All dah pergi Cuti-cuti Malaysiaaaaaa 
*Bernyanyinyanyi lagu Cuti-cuti Malaysia*

Hai ni ingat kan nak pergi KFC , but
takde transport lah plak -,-
First dah rancang leklok , andd semua setuju .
Lastlast , dia jugak yg cancel kan . I meant ,
kawan aku cakap mak dia takleh hantar
andd mak dia takbagi dia pergi
sana . WTF ?!
Selalunya mak dia bagi je kot . But hari ni ?
HUH , whatever !

Esok jangan kau merengek kat aku yg
kau nak ikut sama kitorang
pergi KFC ! NO !
Takperlu merengekmerengek lagi . Tiada
maaf ruang bagi mu di dalam
kereta tersebut -,-

Okey lah , malas lagi nak taip .
Bye salam <3

p/s : Ehh koreeengss , chantik ta blog aku ?
Chantik taaaa ?
*Eric Deko*