24 February 2011

OKE ! SIYES AKU MUAK !


Hell-O ! Okey , tajuk entry andd gambar entry yg aku sendiri nak muntah :P
*awak , awak andd awak jgn muntah plak ehh*

sebenar nya kan , aku MUAK + LOYA + NAK MUNTAH + NYEKIT +
pape je lahh
kan . dari semalam lagi aku duk ushausha blog
gegirl nihh . mcm-mcm jenis blog aku jumpa . yg cam gegirl sgtsgtsgt pun ada ,
yg mcm kndg kambing pun ada , yg mcm teerrlebih sesgt pun ada .

yg paling aku muuuuaaaaaaaaaaak sgtsgt time aku g kat blog gegirl yg ada BF .
okey , first aku jeles , ye lah aku takde BF kan ? haha !
*takkisah pun sbenar nya , BF bkn utk segalanya kan ?*

then , mesti lah dorg tunjuk gambar BF dorg kat sidebar nye kan ?
memg WAJIB lahh kan ? dh tunjuk kan , pastuh tulis plak kat bawah tu ,
tulis nama andd mcm biodata BF dia lahh .
okey , psl tu okey lagi . yg paling aku BOOOOONCIIIII sekali ,
mesti ada perkataan ni
'JGN TENUNG LAMA2 TAU'
'JGN GANGGU BOY SY'
andd yg sewaktu dgn nya .

dah yg g ltak terpampang gmbar BF tu nape kalau dah takbg tgok .
huh , pape je lah .

okey lah , malas nak tulis .
ASSALAMUALAIKUM .

*p/s : dia je yg ada BF , org lain takde BF pun :)